zaterdag 3 maart 2012

Award gewonnen!


Donderdag heb ik de blog-award 'Liebster Blog' gekregen! Ik kreeg hem van Gerdie van n° 38 en was aangenaam verrast. Dankjewel Gerdie!

Deze award is een soort kettingbrief onder bloggers. Aan kettingbrieven heb ik nog nooit meegedaan maar deze award wil ik toch wel doorgeven. Het is een leuk initiatief om blogs met minder dan 200 volgers een duwtje in de rug te geven. Benieuwd of dit bij mij gaat lukken en het aantal volgers de hoogte in gaat!

Krijg je een award? Plaats de award op je blog, vermeld de gever met een link naar zijn of haar blog en geef de award door aan 5 medebloggers met een link naar hun blog.

Aan deze blogs geef ik de award door omdat ik regelmatig een kijkje neem op hun blog:


2 opmerkingen:

  1. Oh dat is een fijne verrassing voor jou en ook voor mij. Hartelijke gelukwensen en bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan, je hebt 'em verdiend ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen