Vakantiemodus


Wanneer ik in vakantiemodus ben, is mijn creatieve geest volop in werking. Ik heb dan meer ruimte om creatieve ideeën te bedenken of mezelf creatief te voeden. Ik wil interessante boeken lezen, workshops volgen en nieuwe dingen proberen. Ideeën voor nieuwe creatieve projecten bruisen in mijn hoofd. Maar ik wil ook rommelen en grote kuis houden in huis want dat brengt rust in mijn hoofd.

Maar ik moet mezelf bedwingen! Want als je te veel gelijk wil doen, gebeurt alles maar half. En het is tenslotte vakantie en dan hoor je af te kicken van je werk en alle dingen die moeten gebeuren.

Daarom maakte ik een kort dingen-die-ik-onder-de-vakantie-wil-doen-lijstje om met een prettig gevoel de vakantie straks te kunnen afsluiten.

 Ik wil graag:

-       één boek lezen en de interessantste dingen er uit noteren,

-       één creatieve workshop volgen,

-       één creatief project uitwerken,

-       de keuken en alle elektrische toestellen eens goed onder handen nemen,

-       wekelijks één fietstocht maken met mijn man.

Voor de rest van de vakantie doe ik wat er die dag op me afkomt.

To do: Schrijf een vakantie to do-lijst in je bullet journal!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts