Dankjewel pilli pilli


Vandaag een tweede fotomozaïek. Ik ben bezeten van kleuren die een mooi geheel vormen en perfect machen. Ik heb mappen vol met mooie foto's, gerangschikt volgens kleur.
Met een fotomozaïek kan je zelfgemaakte foto's schikken op kleur en thema. Vind ik super. Was al langer op zoek naar een mogelijkheid om dit op mijn blog te plaatsen, zonder fatsoenlijk resultaat.
Maar dankzij de uitleg van Katrien van pilli pilli kan ik jullie een korte en duidelijke werkbeschrijving geven voor diegenen die dit ook eens willen proberen. Het is simpel en bovendien gratis.

zo doe je het:
  • open http://bighugelabs.com/mosaic.php
  • bepaal de layout van je blok (2 x 2 of 3 x 3 of meer)
  • fotovakjes invullen, handmatig of automatisch, direct van Flickr of facebook account, of door in te loggen en foto's op te laden
  • de resultaten kun je op je pc opslaan
  • succes!
Ik maakte de eerste mozaïeken enkel met zelfgenomen foto's, werken met Flickr of via facebook account moet ik nog eens bekijken. Vraagt wel wat tijd om de gepaste foto's bij elkaar te zoeken of bij te maken maar is leuk om te doen. Dankjewel pilli pilli!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts