Zolder opruimen

 
 
 

Vandaag heb ik de zolder verder opgeruimd. Omwille van het slechte weer was ik er vorige week al aan begonnen. Gelukkig dat het weer niet meezat, anders was ik er niet mee gestart, zou veel te heet zijn op zolder!
Alles wat weg mocht in de garage gezet. 1/3e van de garage naar de kringwinkel gebracht (zelfs babyspullen die bijna 25 jaar oud waren!), 1/3e naar het containerpark en de rest naar mijn atelier verhuist in de hoop er ooit nog eens iets mee te kunnen maken.
Ik geef jullie enkel ná foto's, de voor foto's waren een echt schandaal!

dit heb je nodig:
stofzuiger en veel reservezakken, muts om niet met je haar in de spinnewebben te zitten, verstand op nul, lege schoen-, ijscreem- en andere stevige dozen + stift, emmertje met water en zeemvel, hulpje om op en af de trap te lopen met volle dozen, stofmasker

zo doe je het:
  • uit noodzaak begin je aan de trap zodat deze al vrij is om alles wat weg mag naar beneden te dragen
  • maak daarna één hoekje vrij en zet daar wat je echt wil bewaren vb. nog bruikbaar speelgoed voor de kleinkinderen later :)
  • zo beetje bij beetje tot alle hoeken van de zolder klaar zijn, je helemaal onder het stof en spinnewebben hangt en het water in het emmertje geen water meer is
  • als je even rust ga dan met je rug naar het nog op te ruimen deel staan en geniet van de orde die er al is
  • succes!

Reacties

  1. Als ik het zo zie heb je er zelfs plezier aan gehad. Het is achteraf natuurlijk fijn als alles weer aan de kant is. Ik had voor dit weekend ook al zoiets gepland. Het probleem is dat ik moeilijk afstand kan doen van een aantal dingen. Ik ga van mijn hart een steen maken en ook de kringloopwinkel in Hasselt doneren.
    nog een mooi weekend
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts