Shop till you drop

Zaterdag ganse dag op stap geweest. In de voormiddag eindelijk mijn nieuwe bril gaan halen. Daarna bij Talking French binnnen voor een nieuwe outfit (en ook gevonden!): topje, jurk, cardigan, kousen, jas en sjaal. Ik kan er weer een tijdje tegen. Nu nog een handtas en blauwe laarzen en mijn outfit is compleet!
Bij de bakker worstenbrood en Lierse vlaaikes gehaald voor de middag.




  
mand om de plaids ordelijk te bewaren
 Na de middag kwam mijn zus Suzanne me oppikken. 't Is weeral een tijdje geleden dat we nog samen op stap zijn geweest. Een uitgebreid bezoek bij Van Gastel gepland. Het een en 't ander gekocht om de living wat op te fleuren: kaarsen, glazen potjes met deksel, krans, rieten manden en kamerplanten. Het was nodig want ik had echt nood aan nieuwe decoratie. Wat bijgepraat bij een drankje in de Volksvriend en als afsluiter bij Gero nog gestopt. Door de verbouwing daar is het er nog een echte werf in de winkel. Voilà, een fijne zaterdag gehad.

Hoe is jullie zaterdag verlopen?

Reacties

  1. Ook ik ben wat gaan shopppen met Luc. Al wat kerst kadootjes gekocht. Heb ook met kerstgerief allemaal eens gesorteerd per kleur, was nodig.
    Jij hebt wel goed je best gedaan lees ik. Je kan er weer tegen hé.
    liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts