I-phone 5


Ik heb mezelf een i-phone 5 aangeschaft. Moet er nog mee leren werken. Ik had per ongeluk de mobiele data uitgeschakeld en kon al niet meer internetten! Maar voor de rest: echt handig!
Mijn boodschappenlijst staat er in, zo heb ik het altijd bij de hand. Handig!
Voor de kenners: ook de app RunKeeper heb ik gedownload. Een programma dat me coacht bij het joggen. Ik loop, weliswaar op een langzaam (7,55 min/km) tempo ondertussen al 5 km. Creatieve koppen die zulke programma's maken! Ik zet het programma op als ik vertrek en kies een activiteit bv. joggen. alles wordt automatisch opgeslagen: de route die ik volg, het aantal km, hoe snel ik loop, hoe lang ik loop, mijn record... Keiknap! Het geeft je motivatie om door te gaan.
Straks nog een rondje lopen en mijn recordafstand proberen verbreken.

Reacties

Populaire posts